Marylou

Hej! Jo jag heter Hedda igentligen men kallas för morran ibland, jo varför jag kallas det är för att jag och några av mina kompisar har startat vår egna lilla sak som vi kallar för Marylou dom som består av Marylou är Morran (jag), Mary (Tilda), lollo (Ebba), Lou (Johanna) och Marylou (anonym). Vi har en blogg som jag tror heter MarylouManegers.blogg.se där kan ni läsa mer om oss om vi får 100 like på facebook kommer vi tvinga ut Mary och Lou i snön med bara linne och shorts ;) (HAHA kul) så lika! Det var skolavslutning i dag som dom flesta har så jag kunde tyvärr inte vara i stallet idag och sköta min söta stora sköthäst Trinity som står på enskede ridskola ^w^. Nu sitter jag och spelar sönder `Mange bjuder`. Har fått lite julpost inget särskilt ju annars händer typ inget kul. Imorrn ska jag till stallet och göra lite viktiga saker ska inte gå för jupt på det dock. Världens sötaste hund på reklamen! God natt då (zzzzzzzz...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0