Stalletdag

Hej! Nu sitter jag hemma och kollar på tv och såklart på datan. Idag har jag varit på stallet, där har hänt skitmycket. Först kom jag ditt 10:15 och då var några i personalen där (Erika, Karin, Anton) först tvättade jag Faramir i spolspiltan för han har mugg och sen fick jag tvätta Aaron (han stavas med två a). Sen tog vi ut och in hästar i hagarna, efter det så smörjde jag sadeln och sen rullade dagen på och så fick jag tvätta Trinity i spolspiltan också. Så skötte jag henne och hon är så gosig. Imorrn ska jag också till stallet och då ska jag rida klockan 13:00. Sen har typ inget hänt ^w^

Trinity med min nya mössa som jag fick av ridskolan (dom som var med i lucia)


Cuba i full fart mot hagen och kompisarna


Manitou i full galopp till hagen. Det roliga med den här bilden är att jag och min kompis fotade dom, hon med sin mobil och jag med min digitalkamera och vi tog bild i exakt samma galoppsprång, så bilderna blev exakt lika.


Aaron i spolspiltan. (Fångade hans uppmärksamhet med lite hö) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0