SwedenLover

Hej! ifall inte alla vet så är jag typ världens största sverigeälskare. Jag är född i sverige och det är jag jävligt glad för, förlåt att jag svor men det gör jag ofta ;) Alla vill ju flytta ifrån sverige och det är ju tråk men alla kanske inte gillar sverige som jag. Min dröm är att när jag blir stor ska jag bo i falun och ha en fin hästgård och många fina tävlingshästar och tävla i internationell hoppning för svenska landslaget och den drömmen ska jag försöka uppfylla men det är helt okej bara jag har en hästgård ^w^. Malin baryard och Rolf göran bengtsson är svenska hoppstjärnor och Rolf göran bengtsson är typ världsmästare :) Bilder på dom:

Malin:


Rolf:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0